Jag behöver någon som tar hand om mig när ...

img_3402 (MMS)

Jag behöver någon som tar hand om mig när jag ligger hemma och är sjuk, någon som får mig att le när jag är nere, någon jag kan luta mig på när det är svårt, någon som klappar mig på pannan när jag vill känna mig liten, någon som jag kan hämta kraft ifrån när jag känner mig trött och någon som puschar mig sista biten när jag inte orkar mer.. Jag vill ha någon som av alla platser på jorden ändå hälst vill vara hos mig, någon som vill följa mig på mina äventyr och som tar mig med på sina, som får mig att skratta när jag gråter, gör te åt mig på lördag morgon och kallar mig älskling, någon som tror på mina drömmar och och säger att jag kan göra allt jag vill och lite till, någon som vill bygga mitt drömhus med mig och tar mig runt jorden. Om jag fick önska..


Kommentarer
Postat av: Han som förstår...

1. Man hittar inte kärlek på krogen...Så sluta leta där.

2. du är en grym tjej vad jag har hört + att du ser bra ut.. Kan inte vara så svårt att hitta en kille när man har dem förutsättningarna.

3. Indirekt beskrev du en man/kille som har mkt pengar. För pengar bringar kärlek ?

Du hittar kärleken där du minst anar.

2011-06-08 @ 01:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0